SUMMITS EVENTS
Om firmaevents
Events handler om at skabe positive relationer og fælles unikke oplevelser, og det handler om at give en gruppe af mennesker, et produkt eller et projekt positiv opmærksomhed og goodwill.
Hos SUMMIT er vi kendt for at kombinerer sjove opgaver med kreativ problemløsning og udfordringer og sørger for, at man som deltager har andet og mere med hjem end en usædvanlig oplevelse.
Gennem leg, konkurrence og unikke iscenesættelser du ikke har troede muligt skaber vi fælles succesoplevelser og positive relationer.
Oplevelser i balance
Oplevelseselementet spiller en stor rolle i vores events fordi det giver deltagerne nogle fælles succeshistorier og ansvarsfølelse for hinanden.
En god event formår at bringe deltagerne ud af deres daglige rammer og give dem en mulighed for at få bedre indsigt i sig selv og hinanden gennem komplekse og spændende opgaver, der udfordrer dem uden at blive hverken for kedelige eller for ekstreme og det uanset om vi laver en spillefilm, offroad kørsel eller sejler dragebåde.
De personlige og teammæssige udfordringer deltagerne vil stå overfor i løbet af en event, skal derfor altid være i en rimelig balance med deres færdigheder, både fysisk og socialt.
Ubalance zone 1:
Udfordringerne overstiger færdighederne = Dårlig oplevelse, lav indlæring og utryghed.
Ubalance zone 2:
Færdighederne overstiger udfordringerne = Kedlig oplevelse, lav indlæring og “spil af tid”.
I balance zonen:
Udfordringerne overstiger svagt eller er svarende til færdighederne = Positiv oplevelse, høj indlæring og motivation.
Vores erfaringer med altid at sigte målrettet efter, at skabe en balance i vores events mellem det grænseoverskridende og trygheden er med til, at sikre deltagerne en både positiv og ikke mindst spændende oplevelse i trykke rammer.
B2B EVENT
Brug B2B events til netværksmøder, kreativ markedsføring, imagepleje eller til et anderledes salgsmøde
Den rigtige netværksevents vil skabe personlige relationer mellem virksomheden og en potentiel kunde, eller mellem virksomhed og leverandør.
Netværksevents kan fungere som et selvstændigt arrangement eller som et ekstra krydderi, i forbindelse med f.eks. produktlancering, salgsseminar, eller kreativ markedsføring.
I samarbejde med kunden udvikler vi det perfekte event til formålet – med kunden som afsender, som f.eks. på ovennævnte foto hvor danske møbler skulle fremvises på Rådhuspladsen i København. Der er intet minimum eller maksimum for antallet af deltagere og B2B arrangementer kan laves i både ind og udland.
FIRMA EVENTS
Brug firmaevents til årets firmaudflugt, budgetpræmie eller et anderledes bestyrelsesmøde
Et firmaevent kan bringe deltagerne ud af deres daglige rammer og skabe positive og anderledes fællesoplevelser. Med udgangspunkt i vores erfaringer som arrangør af alt fra Offroad Challenge til adventure race afholder vi en bred vifte af events og kreative firmaarrangementer i både ind og udland.
Med hjemmebane i Silkeborg er dragebådsregatta en fantastisk event.
Fælles oplevelser skaber ubevidst en social udvikling i virksomheden. Typisk på basis af de fælles historier, der bliver skabt under udførelsen af aktiviteterne, hvor et godt samarbejde og en dialogbaseret kommunikation er vigtige forudsætninger for succes.
KICK OFF EVENT
Brug Kick-Off events til projektstart, power breaks, til konferencen eller som en opstart på kurset.
Der skal skabes nye energier for at drive en proces fremad eller for at starte en helt ny. Energier kan være betydeligt nemmere at generere i uvante omgivelser, og sammenholdet i projektgruppen styrkes i mødet med udfordrende aktiviteter.
Ved hjælp af diverse øvelser og input i de rigtige kulisser bidrager kick off events til, at øge sammenholdet og de sociale relationer i en gruppen og samtidig motivere dem til at arbejde med en ny og krævende proces.
Uanset om man skal forbedre en gruppe sælgers årsbudgetter, starte op med en ny virksomhedsstrategi, eller prå anden måde ændre dagligdagen – så vil et kick off arrangement skabe energi og samle deltagerne inden start.